Google Dance
By JRamdhani |
Het Ritme van de Google DanceIn de wereld van online marketing en zoekmachineoptimalisatie is er een dans die webmasters en marketeers soms in een staat van frustratie brengt: de wispelturige Google Dance. Deze term verwijst naar een fascinerend fenomeen binnen het domein van zoekmachines, met name bij Google, waar de posities van websites in de…
Read More Wanneer Overstappen naar Doel-CPA in Google Ads?
By JRamdhani |
Stel je voor dat je net begint met Google Ads en enthousiast bent om resultaten te boeken. Je hebt je doel-CPA (Cost-Per-Acquisition / doelkosten per actie) ingesteld, ervan overtuigd dat je hiermee Google Ads vertelt hoeveel je bereid bent te betalen voor elke waardevolle conversie, zoals een aankoop of inschrijving. Het klinkt als een solide…
Read More Google’s Optimalisatiescore
By JRamdhani |
Hoe optimaal is Google Ads’ Optimalisatiescore? De optimalisatiescore is een percentage dat de prestaties van jouw account en campagnes weergeeft. Je vindt deze in Google Ads in de tweede menukolom onder βAanbevelingenβ. Google: βππ ππ
ππΎππΆππΎππΆππΎπππΈπππ ππππΉπ πΎπ πππΆπππΎππ π·πππππππΉ ππ
π·πΆππΎπ ππΆπ πΉπ πππΆππΎπππΎππππ, πΉπ πΎπππππππΎππππ ππ πΉπ πππΆπππ ππΆπ ππ πΆπΈπΈππππ ππ πΈπΆππ
πΆππππ, πΉπ…
Read More Google Ads Advertentiegroepen en Zoekwoorden
By JRamdhani |
Wil je in Google Ads (voorheen Adwords) een echt goede advertentiegroep neerzetten en alleen de mensen bereiken die jij voor ogen hebt? Dan is mijn advies is om niet meer dan 20 zoekwoorden per advertentiegroep in te geven (en niet minder dan 5). Op deze manier houd je het niet alleen voor jezelf overzichtelijk, maar…
Read More Social Branding
By JRamdhani |
Ik kan me een sollicitatiegesprek herinneren van een aantal jaar terug. Tegenover mij zat de directeur, die duidelijk het voorwerk aan iemand anders had over gelaten. In dameshandschrift stond, voor mij goed leesbaar, op mijn CV geschreven: βNiets over te vinden op het internet!!!β En dat klopte als een bus. Na een kleine Hyves-verslaving heb…
Read More