Volg onze laagdrempelige trainingen
Ben jij zelfstandig ondernemer of ben je binnen jouw bedrijf de persoon die zich bezig houdt met bijvoorbeeld marketing & communicatie? Wil je zelf aan de gang met online advertising? Volg dan onze trainingen. In slechts twee tot drie uur praten we je helemaal bij, helpen we je op weg en beantwoorden we al je vragen. Aansluitend praten we na tijdens een gezellige lunch, waarna jij direct aan de slag kunt met alles dat je geleerd hebt tijdens deze leuke ochtend. En heb je de smaak te pakken, dan kom je gewoon terug voor een vervolgtraining op niveau.
Centraal gelegen of bij jou op locatie
Kleine groepen of 1-op-1
Liever online? Ook dat kan! Maatwerk sessies zijn bij ons in te plannen op verzoek en voor maximaal 3 deelnemers.
Ook bieden wij met POP Marketing Academy vele online marketingcursussen aan op divers niveau. Volg deze in je eigen tempo, met ons support op afstand. Dit zijn leuke laagdrempelige cursussen met interessante video tutorials.
Heb je een vraag?
Loop je vast en heb je slechts enkele vragen op het gebied van Google tools, SEA, SEO, Analytics, Canva of andere online marketing aspecten? Boek dan een vragenuurtje! Voor € 148,50 zorgt POP Marketing ervoor dat jij weer verder kunt met net wat meer kennis dan voorheen!
Reserveer je plek
Na aanmelding, nemen wij contact op om een cursusdag in te plannen. Dit zal op een dinsdag, donderdag of vrijdag zijn.
Avonden of weekend op verzoek. Stuur dan even een berichtje.
Google Ads Basics
Hierin leer je:
- Hoe je een account aanmaakt.
- Het verschil tussen een campagne, advertentiegroep en advertentie.
- Hoe je een pakkende advertentie opstelt.
- Wat je met extensies kunt.
- Welke data je verzamelt en wat je ermee kunt.
- En nog veel meer om nog diezelfde dag van start te kunnen gaan met jouw eerste eigen Google Ads campagne!
Dit heb je nodig:
Het is handig als je alvast een Google Ads account aanmaakt. En vergeet uiteraard je laptop niet!
Lees verder
Zoekwoordenonderzoek
Hierin leer je:
- Welke tool je het beste kunt gebruiken.
- Hoe je zoekwoordideeën genereert.
- Welke zoekwoorden geschikt zijn voor jouw website.
- Zoekvolumes en historische data ophalen.
- Prognoses maken.
- Wat je allemaal kunt met de uitkomst van een zoekwoordendiagnose.
Lees verder
Google Ads optimaliseren
Hierin leer je:
- Hoe je campagnes optimaliseert.
- Een koppeling maken met Google Analytics.
- Zoekwoorden toevoegen/uitsluiten.
- Biedingen aanpassen.
- Een planning maken bij beperkt budget.
- Kolommen personaliseren.
- Kortom; hoe je met minder uitgaven, meer uit je campagnes haalt.
Lees verder