Zoekwoordenonderzoek

KEYwords
Al met al draagt goed zoekwoordenonderzoek bij aan het optimaliseren van je online aanwezigheid, het vergroten van je zichtbaarheid, het aantrekken van relevante verkeer en het verbeteren van de algehele prestaties van je online marketinginspanningen.
Bij POP Marketing kunt je terecht voor een uitgebreid zoekwoordenonderzoek om 3 manieren:
ย
- Je kunt het onderzoek laten uitvoeren door POP Marketing en ontvangt de uitkomst in een overzichtelijk rapport met heldere uitleg. De kosten bedragen โฌ 297,-.ย
- Je kunt de online cursus 'Zoekwoordenonderzoek doen' in je eigen tempo online volgen bij POP Marketing Academy.
- Je kunt een afspraak maken voor een รฉรฉn op รฉรฉn sessie waarin we live samen een zoekwoordenonderzoek doen voor uw bedrijf.

Google Ads Basics
Hierin leer je:
- Hoe je een account aanmaakt.
- Het verschil tussen een campagne, advertentiegroep en advertentie.
- Hoe je een pakkende advertentie opstelt.
- Wat je met extensies kunt.
- Welke data je verzamelt en wat je ermee kunt.
- En nog veel meer om nog diezelfde dag van start te kunnen gaan met jouw eerste eigen Google Ads campagne!
Dit heb je nodig:
Het is handig als je alvast een Google Ads account aanmaakt. En vergeet uiteraard je laptop niet!
Lees verder
Google Analytics
Hierin leer je:
- Hoe je een account, property en weergave aanmaakt.
- Wat belangrijke filters zijn.
- De belangrijkste instellingen.
- Alles over jouw doelgroep.
- Waar jouw traffic vandaan komt.
- Waar je tips t.b.v. websiteverbetering vindt.
- Alles over conversies.
- Kortom; wij zorgen ervoor dat je je weg gaat vinden tussen die wirwar van cijfertjes en termen!
Dit heb je nodig:
Het is handig om al een Google Analytics account te hebben (gekoppeld aan een website of webshop). En vergeet je laptop niet.
Lees verder
Zoekwoordenonderzoek
Hierin leer je:
- Welke tool je het beste kunt gebruiken.
- Hoe je zoekwoordideeรซn genereert.
- Welke zoekwoorden geschikt zijn voor jouw website.
- Zoekvolumes en historische data ophalen.
- Prognoses maken.
- Wat je allemaal kunt met de uitkomst van een zoekwoordendiagnose.
Lees verder
Google Ads II
Hierin leer je:
- Hoe je campagnes optimaliseert.
- Een koppeling maken met Google Analytics.
- Zoekwoorden toevoegen/uitsluiten.
- Biedingen aanpassen.
- Een planning maken bij beperkt budget.
- Kolommen personaliseren.
- Kortom; hoe je met minder uitgaven, meer uit je campagnes haalt.
Lees verder